
LATTE MAMIATO
Latte Mamiato, opgericht door Neftis, een trotse moeder van twee, doorbreekt de stigma's rond borstvoeding. Met stijlvolle en borstvoeding-vriendelijke T-shirts, transformeert Latte Mamiato de ervaring van openbaar voeden tot een daad van moed en schoonheid. Het is niet zomaar een webshop; het is een community die de kracht en vreugde van moederschap viert. De missie is simpel: Kies vol moed voor de borst!

01
Een nieuwe visie
In onze merkworkshop met Neftis, hebben we de kernwaarden, missie en visie van Latte Mamiato fijn geslepen. Het resultaat? Een merk dat staat voor moed, natuurlijkheid, en gemeenschap. "Kies voor de borst" wordt niet alleen een slogan, maar een beweging om borstvoeding te normaliseren en te vieren.
02
Stem & Strategie
We definieerden een contentstrategie en een tone of voice dat écht resoneert bij nieuwe ouders.


03
Een palet vol positiveit!
De visuele identiteit van Latte Mamiato straalt nu een dynamisch palet uit van paars en oranje, verrijkt met levendige accenten van flashy geel en lichtblauw. Deze kleuren zijn niet alleen een knipoog naar de speelsheid en jeugdigheid van onze moeders en hun kinderen, maar ook een statement van de energie en daadkracht die elke moeder in zich draagt.
Onze reis culmineerde in de creatie van een nieuw logo en huisstijl die de essentie van Latte Mamiato belichamen: warm, uitnodigend, maar bovenal, krachtig.
CHECK IT OUT









MEER!?



